nytt igen

jag har varit borta ett bra tag och jag ber om ursäkt att jag bara försvann utan den lovande videon som jag lovade er att jag skulle ladda upp. jag har varit verkligen upptagen, svåra perioder så jag ville inte vara så aktiv. Jag hade svårt att komma på vad jag skulle filma, hitta nya inspirationer. Men nu så känner jag mig redo, att börja vlogga och blogga 🙂

jag har även fixat ett nytt Youtube kanal, då min gamla började strula för mig och jag kunde inte längre ladda upp någon video. men jag har den kvar så ni kan fortfarande titta på mina första video om ni vill 🙂

Här är min nya kanal : https://www.youtube.com/channel/UCZBjMjtP265rKNSr5oWIclA

just nu så har jag inte lagt upp någon video än men jag håller på att filma och kommer att lägga upp min första video på min nya kanal 😀

jag hoppas även på att ni gillar att titta på gaming kanaler eftersom jag har planerat att spela några spel då och då 🙂 vem vet kanske blir jag den nya Pewdiepie haha 😛

har ni tips på spel, video som jag kan lägga upp får ni jätte gärna föreslå till mig 🙂

så se till att följa mig på min nya youtube kanal och om jag kommer upp till:

5subs= smink/kläder video kommer komma

10-15subs = gaming video, amnesia? 🙂

som sagt så ber jag så hemskt mycket om ursäkt och jag har tänkt att ladda upp på onsdagar och lördagar (ej denna lördag ,på onsdag kommer den nya video ) Har ny dator med så måste ladda ner programmen som jag hade innan för att redigera mina video med. hur har ni haft det? hur var eran vecka hittills? 🙂

stor kram och återigen ber jag om ursäkt 😦 men nu är jag aktiv 😀

img_0376

Kommentera

