Alluuu på alla :)! 

Hej jag har inte bloggat på par dagar nu och det beror på att jag har börjat att plugga igen och har inte haft tid men men men! På Fredag så ska jag filma min höst sminkning :)! Så då kommer eventuellt vidim vara uppe på fredag eller lördag ( om jag hinner för jag fyller år då! Så då blir det att fira, fyller på söndag) men jag ska filma på fredagen :)! 

Förlåt att jag inte har ”informerat” men jag har inte kommit igång att vakna tidigt så de senaste dagarna har jag varit trött efter skolan så då har jag bara somnat när vi kommer hem :/. 

Nästa veckas video kommer vara höst mode kläder :)! Hur jag klär mig inför hösten, vilken smink jag använder och vilken färg jag använder på smink ex nagellack , läppstift osv :). Vad tycker ni om det ? 🙂 🌸🌸 

Nu så ska vi köra vidare upp till skolan men vi ses i helgen 😇👑🌸🌸

4 reaktioner på ”Alluuu på alla :)! 

  1. Ja Gud va spännande du kanske kan filma lite på födelsedagen med och btw HAPPY brth to you hoppas du får en fin dag 💐 Hoppas du kanske kan prata mer lite högre och längre videos vill vi gärna ha kram sofia

    Gilla

    1. Vad glad jag blir att du tycker det! 😀 det kan jag göra , tack så mycket 🙂 hoppas jag med och att man får fin väder med då :p det ska jag göra hade problem med mikrofonen innan men nästa gång så pratar jag högre då jag fixade den :)! Kram 🌸🌸

      Gilla

  2. Grattis på födelsedagen i förskott,🌹 Vad filmar du med med mobil kamera? Vilken mobil har du i så fall? Snälla gör längre videos och prata mer och högre och att man verkligen ser hur du sminkar dig förra sminkningen va bra men man såg inte bra för du hade inte riktat nära ansiktet och inte på ljust ställe du hade ganska mörkt och blev otydligt bild ha en bra dag i skolan för nu börjar min lektion med. Kram

    Gilla

    1. Tack så mycket :)! 🌸 jag har en Olympus men den är inte min bästa vän så jag får använda min iPhone ibland för att filma :/ ( iPhone 5 s, gammal men jag är nöjd med den :3 ) det ska jag fixa! 🙂 har köpt ny statyv så blir lättare att filma 🙂 tack så mycket hoppas att du har med fin dag i skolan 🙂 kram 🌸🌸

      Gilla

Kommentera

