Video kommer på måndag! :)

Hej! 

Jag har börjat att filma QA videon och det kommer att behövas redigeras för jag har filmat den lite ”annorlunda ” så jag hoppas att jag får er att skratta till lite :p 

Efter det så tänkte jag filma smink video för det var ett tag sen jag gjorde det. 

Eventuellt så blir det kanske en roadtrip video så jag hoppas att ni tycker om sådan video med.  

Tänkte bara uppdatera snabbt med denna ”nyhet” 🙂 så att ni vet vad som kommer att komma på min youtube kanal. Ni som inte är glömm inte att följa mig på min youtube kanal så att ni får videon direkt på skärmen när den ladas upp :)! 

Kommentera

