Vakna mitt i natten/morgonen

Jag ligger i sängen och snurrar mig fram och tillbaka och har ont i båda fötterna och benen. Både min kille och katten sover, det enda som hörs är hur dem snarkar.

Men jag kom på en grej . Eftersom det inte blev en pojkvän QA, så kan  ni ställa frågor om mig? Så kan jag svarar på dem i min video som jag tänkte filma imorgon om jag får in tillräckligt annars övermorgon isåfall:)! Vad tycker ni om det ? 

Så bombadera mig med massa frågor så svarar jag haha :). 

Nu så ska jag snurra vidare i sängen och försöka sova haha godnatt! 🌸

Kommentera

