😣😢

Som ni alla vet så lovade jag er ett QA video med min kille. Men tyvärr så måste jag ”ställa” in den pgr av att han är kamera blyg. Så tyvärr blir det ingen än sålänge, men jag hoppas på att jag lyckas att övertala honom vilket jag försökte att göra de senaste dagarna. Därför kom ingen video ut. Jag kan försöka på något sätt att filma så att han känner sig säker att vara med video. Måste dock tänka ut hur. Hans idé var att inte synas men att prata ändån haha 😂

Har ni andra förslag vilken video som kan ”ersättas ”? Smink video eller liknande?  

Ber om ursäkt igen är ledsen med, längtade efter att göra video tillsammans med honom 😢🌸

Kommentera

