Sommar äntligen 

Nu har sommaren äntligen bestämt sig för att komma och stanna i flera dagar! Och det betyder att man kan börja sola ! Men inte även det , jg har filmat ett litet video och jag undrar om det är ngn som har tittat på den ? Jag kommer att lägga upp två video nästa vecka så se till att ni följer mig på min youtube kanal ! 🙂

 Jag hoppas att ni kan med gå ut på stora promenad sträckor och titta på sommarhimmlen. Passa på att njuta så mycket av vädret innan hösten dycker upp ! 

2 reaktioner på ”Sommar äntligen 

  1. Kan du inte sänka ner videos med musik och prata mer istället tycker det blir mer roligare och personligare än att inte säga något alls i video och bara musik. Och om du kan ha nån tema med något du kanske visar runt lite eller pratar lite i videos ex hur du träffade din pojkvän eller att vi ställer frågor till er och ni två sitter och svarar på frågorna. Ha det bra aleks kram

    Gilla

Kommentera

