Vad har hänt!?

Vart har hänt? Vart försvann den varm och fina vädret? Det har varit regn och som högst 18 grader!!  Jag har förväntat mig att sola mycket i sommar me som jag set så har jag bara solariet att använda.. På sommaren ! Det är inte klokt att det ska vara såhär ! 

Jag håller tummarna även på fötterna att det blir varmare väder snart här !  

Trots regnet och kylan så försöker jag hitta på saker att sysselsätta mig. Gå i stan med min sambo, leka med katten, shoppa , sola? Verkligen nej ! ​

​Så idag har jag skapat ett litet laxt day video och jag hoppad på att ni kommer att tycka om den. Nästa vecka så kommer en ny video ! Men glöm inte att följa mig och gilla video på youtube som jag lägger upp så att det blir lättare för mig att se samt er när ny video kommer upp !! 🙂 

Hur är vädret hos er ? Hur var eran dag idag ? 🙂 🌸

Kommentera

