Har ni set?? 

Och då var det uppe! Min allra första smink video på min youtube kanal ! Jag har fåt frågan om att göra ett sådant smink video och då bestämde jag mig att sätta mig ner framför videokameran och filma! Jag vet att jag har säkert gjort ett par fel med sminkningen men jag är ingen professionell makeup smink tjej. Men Jag gillar hur det ser ut och jag är nöjd :)! Så nu hoppas jag på att ni kommer tycka om det med om inte , förlåt 🌸 

Följ och gilla min video på youtube :)! 🌸

En reaktion på ”Har ni set?? 

  1. Yay äntligen nåt som händer på din kanal och det va bra smink visst alla gör fel men man lär sig av sina misstag. Nästa video kanske din kille kan sminka dig eller en house tour ( stavning?) eller asså typ bara en vardags blogg när du kanske lagar mat handlar café med vänner badhus osv 🌷

    Gilla

Kommentera

