Struntar jag i verkligen??

Jag har fått ett par kommentarer att jag struntar i mina läsare och att jag ignorerar att göra video. Att jag skriver lite och inga nya video kommer upp. 

Men det gör  jag inte! Jag struntar verkligen inte i mina läsare, utan ni måste förstå att jag är väldigt upptagen då jag jobbar väldigt mycket.  Jag kommer säkert få en kommentar där det står – du kan ändå lägga upp video eller blogga. Ja det kan jag göra men ska jag filma då vill jag att videon ska bli bra. Jag vill inte bara filma snabbt och redigera snabbt ihop. Jag skrev i min förra inlägg att jag kommer vara upptagen och lovade ingen video tills jag har tid och därför så skulle jag blogga istället tills jag laddar upp video. 

Jag försöker verkligen att göra varje utav er glad med varje inläg som jag gör och förlåt om några av er tycker att det är tråkigt om jag inte skriver om just smink eller kläder. Så jag försöker blanda allt så att flesta av er ska tycka om att läsa mina inläg. 

Men ! Om ni skriver i kommentarfällten nedan och berättar vad ni vill att jag ska skriva mer om/ filma så ska jag försöka göra bättre! 🌸🌸 

Kommentera

