Lazy sunday

Min söndag hittills har varit bara att ta det lugnt. Vaknat vid 2 och ätit frukost och sen har min killes kompis kommit över nu så jag sitter och spelar COD haha. 

Ibland måste man ta fram sin nörd sida :p men jag klagar inte :)! 


Jag ville vissa er min nya tröja som jag har köpt mest pågrund av att jag tycker att den är sött och sen att reta min kille eftersom han älskar katter och för att en av katterna på tröjan liknar våran katt 🙂

Visst är den gullig? Jag tycker det iallafall :)! Köpt från en kinesisk hemsida mins inte vad den hette 😦

Hur ser eran söndag ut? 🙂 tar ni det lugnt lika mycket som jag med? 🙂 

Kommentera

