Work work

Just nu så sitter jag i fikarummet på jobbet och har lunch. Jag har 20 minuter kvar tills lunchen är över och börja jobba igen fram till klockan 18:00 . 

Känner mig seg och trött men som tur är så är det fredag imorgon och mindre arbetsdag väntar på mig imorgon ! 🤓 

Men tur med vädret idag har vi inte, det blåser och regnar jätte mycket och är kallt idag. Tur att jag slipper ta bussen hem för jag får skjuts från min kille 😇

Resten av dagen kommer jag bara att ta det lugnt och lägga mig tidigare för jag börjar kl 7:00 och bussen åker runt 6:00 👍🏼 längtar tills fredag så kan man sova ut längre och bara äta massa chips framför tvn hela dagen hahah.  Jag bryr mig inte om beach boddy, det får maten hjälpa mig med 😆 

Men nu så ska jag sitta vidare och dricka min energi drink de sista minuterna innan jag börjar jobba igen så kommer ny inlägg i helgen!  

#work 

Kommentera

