Skriver igen

Jag har inte skrivit så mycket på den sista tiden eller lagt upp video på min youtube kanal, det beror på att jag har börjat mer och har inte haft tid för att skriva eller göra nya video. Men jag ska försöka se om jag kan klämma in några mellan veckorna. 

Under tiden så har jag försökt att göra våran lägenhet mer mysigare med dekorationer och lampor. Men jag känner att det finns en del kvar att fixa. 

Mer tavlor och hyllor kommer. Men hittills så är jag nöjd hur det ser ut :)! Så ska jag köpa fler Rilakkuma björnar som ska vara i soffan , visst är dem jätte gulliga 😍  

 Som jag skrev innan så ska jag försöka att skriva mer oftare och försöka lägga upp video.  🌸

Kommentera

