Vad jag gillar 

Detta är vad jag tillbringar Med varje kväll i minst 40 minuter. Jag har alltid gillat att spela Texas holdem poker och jag ser inte som att jag har ” beroende ” av det för att jag spelar inte bort riktiga pengar. Jag tränar min hjärna… Om man kan säga så? För att tänka och läsa av hur andra tänker när de spelar. Set tycker jag är väldigt kul och spännande :)! Med åren så har jag blivit bättre och bättre i poker. Jag kommer ihåg då när jag var liten och jag trodde att jag kunde spela jätte bra som James Bond haha. 

Det är skönt att sitta i sängen på en lördags kväll och spela lite. Jag har alltid gillat spela spel som Gran turismo :p. Och jg har alltid vilat vara med i sån fin klassisk poker spel där alla har eleganta kläder på sig och det serveras alkohol.. Som i James Bond. Men sånt finns i Hollywood. Just nu så får jg fantiser mig om det hahah.

Men som ni ser så leder jag just nu och har flest poäng av alla ! Och total jackpot så har jag redan 1 miljon pengar på bara 289 spel omgångar :)!  Men tyvärr så finns det sånna idioter som lägger alla pengar direkt bara för att de reor att de har bra kort och förstås så försöker dem förstöra hella spelet för alla 

Men jag hoppaa på att nihar en fin lördagskväll med ! 🙂  nu så ska jag gå in på ett ”bättre pokerrum hahah 

Kommentera

