Trixa och fixa

Idag så har jag varit på operation… För min telefon 😀 jag råkade att tappa den och skärmen sprack. Men nu så är den som gott som ny! Kan inte vara mer glad haha 🌸 efter att vi kom hem (jag och min kille) så fixade jag till våran fotoram :)! Vi fick bilderna idag i brevlådan på oss som jag har tagit med telefonen. (Vad skulle jag göra utan min telefon? Tack haha) 

Blev jätte nöjd och ser fint ut med! 

Men även på balkongen så har jag fixat till lite. Är inte helt nöjd ännu men det börjar sakta se bättre ut änn innan tycker jag 


Jag vill få mer ”mysig” känsla i balkongen när det är både dag och natt så att man vill sitta kvar och titta ut och dricka ngt samtidigt och koppla av. Men jag vet att sakta och snart så kommer det att Bli den resultaten som jag vill ha kommer.  

Vad tycker ni om balkongen? Några idéer? 🙂 

🌸🌸🎀 

Kommentera

