Börjar bli fint?

Jag är såå så inne nu med dekorationer i våran lägenhet! Jag har alltid gillat inredning och nu när jag och killen har lägenhet (Maya med oss 🙂 ) så är det kul och flytta runt på möbler och grejer samt köpa in nya! Jag har alltid gillat Chaby chic så lägenheten börjar sakta få min favorit inredningsstil :)! Killen har tillåtit mig att inreda hur jag vill så jag är ”chef ” över det hahaha 😇 jag vill inte visa ännu hur det ser ut för lägenheten är inte riktigt klart ännu.  Men jag kan visa hur vardagsrummet ser ut 

LLite tomt men det kommer snart mer grejer upp! 

SJag ville bar blogga upp en snabb bloggpost men på måndag så kommer jag börja filma en video så på tisdag eller onsdag så kommer det en video på min youtube kanal !! :)! Tills dess så hoppas jag på att ni får ett fint kväll Samt helg! ( kommer jobba hela helgen i resturang så kommer inte att ha tid för att blogga ) 

Kommentera

