Mitt hår ! 

Jag hat inte skrivit på ett tag och det beror på att vi har flyttat (jag och min sambo) så äntligen kan jag sakta börja blogga och ladda upp video igen. Men inte riktigt ännu eftersom lägenheten är inte riktig klar ännu. 

Men så småningom så kommer jag lägga upp mer bilder på lägenheten och video :)! Så håll ut ! 

Men för idag så tänkte jag prata om mitt hår. Jag har alltid haft problem med mitt hår och har aldrig kunna hitta de perfekta och bästa hårvård för mitt hår. Jag har färgat om håret från blont till brunt och även orang en gång! Så genom tiden så har självklart mitt hår blivit förstörd. Mina hårtoppar är slitna och ser inte friska ut och tappar mycket hår när jag tvättar den eller kammar. 

Så jag bestämde mig för att gå in på asiatiska hemsidor och sen så tittade jag på deras hårvårdsprodukter som dem hade. Tillslut så lyckades jag hitta denna hårmask som sägs vara bra för håret! Den ska reparera skadade hårtoppar samt göra mjukt och glansigt hår som silke ! 

 Sen så såg förpackningen jätte gulligt ut, jag klagar inte på färgen 😇🌸  priset på den var endast 76kr! ( frakt runt 15kr) men den doftar otroligt gott och håller länge! 


Jag använder balsam från Respons Olivolja ( har inte den nära mig, badar i badkaret medans jag bloggar 😁) 

Och schampoo som jag bestämde mig att kombinera är denna ifrån fructis som ger starkt hår och även volym! 

Jag hoppas att det var en bra ”hår idé ” och att ni även kommer testa produkterna. 

Nu ska jag njuta av vidare i badkaret! Hoppas att ni njuter med 🌸🌸🌸

Lämna en kommentar