My addiction 

Jag har inte skrivit på ett par dagar för att jag blev förkyld och har sovit bort de flesta dagar, men nu så mår jag bättre! 🙂 

Jag har varit med min fästman vid sjön idag och för att inviga våren så har vi  tagit en båttur med båten , vi hade tur med vädret men det blåste bara. Annars så var det underbart och perfekt! 

  


Vi valde bra dag med för att det skulle börja regna igen imorgon men redan på måndag så får vi äntligen vårvärme på 20•!! Dags att bli brun om man kan :)!  Och att meddela en underbar nyhet- nycklarna till lägenheten kommer äntligen ! Så då har vi fullt upp med att packa och ordna upp grejer i de nya lägenheten. Jag kommer börja att filma igen som jag har lovat och då allra först kommer bli en Fashion video och även smink video ! Det var de som fick ”flest röster ”.  Har ni förslag Om mer video så skriv gärna till mig så fixar jag det då när allt är klart i lägenheten :)!   Ska bli så kul att börja måla och ordna upp sakerna så som man vill ha dem :). Men då kommer det vara massa ljusslingor .. min ”addiction”  är .. Ledljusslingor. Jag har minst runt 10 stycken! Och då kommer det vara säkert 3 i badrum och flera runt här och där ! :/ jag vet inte varför jag älskar dem men jag tycker att dem är underbara och vackra 🙂  

Hur var eran dag idag? Har ni något som ni är beroende av som jag ? 🙂 vill gärna höra det 🙂 

Aleksandra 

Kommentera

