Museum 

Regn och bara mer regn men en dag.. Så var det sol. Då passade jag på att gå till museet och kollade på massa fina tavlor och skulpturer :)!   Jag han titta på en hel del och de var verkligen intressanta. Jag önskar verkligen att jag kunde måla riktigt bra och kunna ställa ut tavlor så att andra människor kunde se dem.  

 Men sådan tur har jag inte. Istället så får jag nöja mig att se på andras tavlor och se hur duktiga människor som har målat dem. 

När jag kom hem från museet så var det dags för kattens första veterinär besök! Och jag blev oerhört chokad hur duktig hon var! Hon protesterade först med att gå ut från buren och började morra åt veterinären. Men när hon kom ut så kröp hon nära min mage och var  verkligen duktig. Hon var även lugn när hon fick vaccination! Stolt över henne verkligen 🙂 men sedan bär vi kom tillbaka så sov hon ända fram till morgonen. Och jag hittade henne sovandes på soffan  

 jag hoppas på att jag har mer Turners vädret imorgon så man kan hitta på mer grejer att utforska :)! Hur var eran dag ? 🌸🌸

Kommentera

