Kärlek! 

Denna godingen kom idag i brevlådan ! Verkligen kärlek vid första ögonkastet 😍. Jag har letat efter sån jätte länge och äntligen kom min Rilakkuma. Perfekt prydnad att ha på sängen eller i soffan :). Jag vet att det är inte så många som har den, men hur kan man tacka nej till den ?  

 Jag köpte den på EBay för 60kr 🙂 från en koreansk sida. Jag hoppas att lägenheten inte blir tillslut full av Rilakkumas 👼 Men idag så hade vi tur med vädret och jag kunde ta en promenad och det kändes skönt.  

Vad tycker ni om Rilakkuma ? Skulle ni kunna tänka er att ha en ? 🙂 🎀

Kommentera

