Vackert 

Idag så beslöt sig solen för att komma fram ifrån den hemska vädret men det var inte så varmt ändån och det tog inte så lång tid innan solen gömde sig igen. Men jag och min kille bestämde oss för att ta bilen ner till hamnen och kolla på utsikten 🙂 ! Och jag ångar mig verkligen inte att vi åkte dit. 

Det var verkligen fint och roligt att se att människor har börjat te ner sina båtar nära hamnen, ännu ett vårtecken 🙂 

   
   
Jag hoppas på att det blir bättre väder imorgon så att man hinner göra mer saker. 

Nu så ska jag ta det lugnt och kolla på film :)! 

Kommentera

