Mörkheten

Det är knappt någon sol eller värme, det  regnar hela tiden och finns ingen chans att gå ut på promenad. Jag kan ta paraplyet men det gör jag inte. Jag gillar inte regnet, när jag var liten och skulle ha idrott så planerade lärarna att vi skulle ha tipspromenad ändå om det ösregnade, våga bara säga ifrån till dem, det var omöjligt :/dem tvingade verkligen ut oss i vädret och då gick vi i nästan 2 timmar i ösregnet. Och när jag komm hem så blev jag förkyld :/.. Så det är därför jag gillar inte regnet. 

Men även om jag inte gillar att vara ute i regnet, så älskar jag att höra hur det regnar på taket. Det vakraste är efter regnet så kommer det sol.  

 
Istället så var jag inne hela tiden och tittade på film och testade även min nya läppstift från Tony Moly ( den mörkröda som jag visade igår )   

 Så då passade jag på även att beställa hem flera färger! Jag är verkligen jätte nöjd med läppstiften :)! Och priset är verkligen bra: 18kr! Älskar Korea 😇👼😇

Kommentera

