Smink 🌾

Som jag har lovat sĂ„ kommer det lite om koreanska smink som jag har köpt :)! Och jag hittade dessa bland olika koreanska sidor som tyvĂ€rr jag inte kommer ihĂ„g men en hette Tony Moly.  Priset för lĂ€ppstift var bara 18kr! SĂ„ det Ă€r ganska bra för priset 🙂   
  Dessa Ă€r liquid lipstick som hĂ„ller upp till nĂ€stan 24 timmar ! Jag köpte i tvĂ„ fĂ€rger : Mörk röd och nude/pink och de bĂ€sta Ă€r att dessa fĂ€rgar absolut inte av sig nĂ€r man dricker, Ă€tter eller pussas 😇🎀 jag Ă€lskar att den Ă€r lĂ€tt att appliceras och torkar ganska snabbt om man vill ha ”matte” lĂ€ppstift sĂ„ Ă€r dena den bĂ€sta köpet ! 

    

  
Jag köpte tvĂ„ eyeliner som Ă€r lĂ€tt applicerad för att spetsen Ă€r spetsig.Jag har testat den silvriga och jag tycker att den Ă€r jĂ€tte bra eftersom den kletar sig inte av nĂ€r man applicerar. Den första pĂ„ handen (överst ) frĂ„n silvriga (under ) frĂ„n den rosa  pris : 20 kr st. 

Det var allt för ikvĂ€ll dags att sova nu 🎀 kolla in imorgon för mer blogg inlĂ€gg :)! 

Kommentera

