Sanningen 

Nu tänker ni säkert vad som har hänt? Varför skriver jag på svenska istället ? Jag har fått många förfrågningar om jag kunde skriva lite på svenska med och då tänkte jag göra det. Jag bloggar nästan vardagligt då jag hinner eftersom jag studerar och jobbar. Men även så har jag Toutube kanal där jag lägger upp video om kläder, vlog och lite blandat. 

Men jag har inte lagt upp video nu på en vecka och sanningen är att jag och min fästman flyttar till en annan lägenhet så jag kan inte filma tills lägenheten är fixad eftersom det skulle inte vara kul att filma med massa grejer i bakgrunden. Min  videokamera blev nyligen fixad eftersom den funkade inte riktigt som den skulle.  Jag förstår att flesta är besvikna eller sura för att ingen ny video dyker upp. Men jag tänkte istället blogga och lägga upp bilder på mina ”dayli outfits ” tills jag kan börja filma igen. Jag hoppas på att ni förstår och inte blir sura på mig. Som ett tack så kommer jag att lägga upp 3 video då när jag kan.  Har ni några önskemål vad för slags video jag skulle kunna göra så ska jag försöka mitt bästa att ta idéerna och fixa ihop något 🎀🌸🌸🎀

Jag hoppas att ni förstår mig och förlåt igen att ingen video dök upp men förhoppningsvis så kommer det snart upp igen 🎀🎀🎀 

Jag kommer blogga mer idag och det kommer handla om Koreanskt smink! 🌸🎀 😇

Kommentera

